28 marca 2013

Nedzny zywot pewnej nauczycielki cz. 1

 Pani Helena dostała pracę. Bardzo się ucieszyła. Po dziesięciu latach jednak przypomniała sobie, że musi znaleźć miłość. Nie było to nawet trudne, gdyż pewien pan po prostu zgodził się na jej propozycję.
 Po kilku miesiącach nauczycielka plastyki dochodzi do wniosku, że jej partner nie jest z nią do końca szczery.

Helena Abramowicz (45 lat) 
 Jej partner ją zdradza
 Od razu wiedziałam, że coś jest nie tak. Postanowiłam więc wziąć udział w programie "Partner na zawołanie"



 Przyjęto ja bez problemu, wiec kobieta uznaje to za dobry znak. Maluje się swoim ulubionym tuszem do rzęs, rozmazując przy tym go aż na policzkach, zakłada swoje ulubione spodnie, które kupiła sobie, kiedy zaczynała pracę i idzie nagrywać program.


 W drzwiach wita ją prowadzący i od razu wprowadza na wizję.
- Dzień dobry! Dzisiaj zadamy parę pytań naszym uczestnikom, a nasz główny klient wybierze sobie idealnego partnera! - wrzeszczy, gdyż budżet produkcji jest o wiele za mały, by stać ich było na mikrofon.
 Pani Helena poprawia swoje wpadające w oczy loki i uśmiecha się promiennie pokazując swoje śnieżnożółte zębiska, a raczej ich pozostałości.
- A więc - zaczyna speaker - Jaki jest twój ulubiony kolor?
- yyy to chyba kolor moich włosów - odpowiada drapiąc się po głowie tak, że kilka wszów spada na publiczność - Czyli sraczkowaty, jeśli ktos nie widzi - dodaje.
- Dobrze, drugie pytanie. Kto jest pani wzorem do naśladowania?
- Vincent van Gogh - odpowiada bez wahania - Podoba mi się jego odwaga i też bym chciała odciąć sobie ucho, ale wtedy nie mogłabym śpiewać, a kocham to robić.
- Naprawdę? - wykrzykuje prowadzący i podaje jej swój mikrofon.
 Kobieta chwyta go nieporadnie i śpiewa, a raczej wyje, opluwając przy tym biednych widzów.

(Wooo ooo oooh)
Bad girls są głodne i złe
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls
Bad girls to skończy się źle
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls

Nie toleruje słowa Nie
Zawsze dostaję to co chcę
Twe miejsce jest u moich stóp
Ja pani twa i twój Bóg
Bierz w zęby smycz i przynoś mi bat
Się śliń i giń, u stóp moich siad
Bierz w zęby smycz i kładź się na wznak

Bad girls są głodne i złe
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls
Bad girls to skończy się źle
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls

Od życia biorę to czego chcę
Nigdy przed niczym nie cofam się
Nadchodzi rewolucja i nowa konstytucja

Wszystkiego ciągle mało mi
Wciąż potrzebuję świeżej krwi
Jest szaro, nudno, byle jak
A chcieć to móc, więc zmienię świat
Podpale miasta i zjaram wsie
Niech będzie dym i niech dzieje się
Podpale miasta bo nudzę się

Bad girls są głodne i złe
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls
Bad girls to skończy się źle
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls

Od życia biorę to czego chcę
Nigdy przed niczym nie cofam się
Ja jestem rewolucja, ja nowa konstytucja

Tylko seks i ogień
Dłużej już nie mogę
Tylko seks i ogień
Tylko seks i ogień w mojej głowie
Przez nie spać nie mogę
Seks i ogień
Płonę, płonę, płonę
Płonę, płonę, płonę

(Wooo ooo oooh)

Bad girls są głodne i złe
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls
Bad girls to skończy się źle
(Wooo ooo oooh)
Bad Girls, Bad Girls

Od życia biorę to czego chcę
Nigdy przed niczym nie cofam się
Ja jestem rewolucja, ja nowa konstytucja



 Na wersie "płonę, płonę" zaczyna tańczyć erotyczny układ, który wygląda tak, jakby miała wiewiórkę w spodniach.

 Potem Helena odpowiada na kilka innych pytań i podaje przepyszny przepis na żołądki w sosie własnym.

 Po kilku godzinach czekania i męczących dyskusjach prowadzący wychodzi podać wynik.

- Nowym zwycięzcą naszego programu zostaje.... pan Helena Abramowicz!!!

Helena Abramowicz (45 lat)
To było takie wspaniałe uczucie.
 Szczerze mówiąc, to spodziewałam się, że wygram. Jestem taka piękna, a poza tym inne uczestniczki wyglądały jak mężczyźni!!!


 Helena wychodzi zadowolona na scenę, a tam czeka na nią... jej chłopak!

Janusz Kucharski (46 lat)
 Rozczarowałem się.
Chciałem znaleźć sobie nowego chłopaka, a to znowu ona!  Nie mówiła mi, że potrafi śpiewać barytonem!!!

 Tak! Chłopaka! Helena słysząc to, ucieka ze sceny. Nie wiedziała, że to program dla gejów!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Jak potoczą się losy Heleny? Czy w końcu znajdzie miłość? Czy w szkole będą ją akceptować?

 Odpowiedź znajdziecie w następnym odcinku!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Przy okazji, życzę Wam wszystkim wesołych świąt! Niech nie przypominają one Naszych Trudnych Spraw XD

7 komentarzy:

  1. hahahahha . nie no świetne czekam na następne

    Komentuję oraz liczę na rewanżyk :
    http://weera-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada.
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się u Ciebie, ale jedna uwaga odemnie, jeśli bardzo chcesz mieć muzyję na swoim blgu to może daj czytelnikowi - czy chce jej słuchać, czyli aby była wyłączona a my będziemy ja sobie włączać. BO jak klikam w cokolwiek na Twoim blogu to muszę najpierw przelecieć przez wszystko, aby to wyłączyć. a przy słuchaniu muzyki nie jestem wstanie skupić się na tym co czytam. Mam nadzieję, że nie uraziłam Cię to uwagą, a ucieszysz się, że Twoi czytelnicy chcą ulepszyć Twój blog ;)

    Zapraszam też do mnie - autografy magicznej obsady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejej.. Jak tu świetniee.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za nominację.

    Pozdrawiam
    stylinsoncamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!!!!!

    zapraszam : margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiniu, nominuję cię do Liebster Awards (szczegóły na moim blogu)
    www.albuspotteri.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za każdy komentarz ;******