4 grudnia 2013

Niezwykle tajemnicza sprawa liczby Pi cz. 3


Na ostatniej godzinie lekcyjnej...

Wychowawcza przebiega jak zwykle, gdy nagle pani Zenobia Golonka oznajmia klasie decyzję zorganizowania wycieczki do Warszawy. W pewnej chwili zgłasza się Lena, która namawia nauczycielkę na całodniowy pobyt w galerii. Starsza kobieta jest zachwycona pomysłem dziewczyny, gdyż uważa, że koszty wycieczki dzięki temu się zwrócą (wiadomo co robi się w galerii) i będą mogli zarobić na nowe zasłonki do jej salonu...

Tydzień później

Janina przychodzi na umówione miejsce wyjazdu (dworzec centralny Warszawa :p), gdy nagle spostrzega Lenę, postanawia przełamać lody i do niej podejść.

Janina Kulecka (15 lat) naraża życie podchodząc do kosmitki

Przez ten tydzień przemyślałam całą sprawę i doszłam do wniosku, że byłam głupia tak oceniając Lenę. Jest naprawdę fajną koleżanką. Przecież obcy wcale nie muszą być źli. Może uda mi się nawet wydobyć z niej coś o jej pochodzeniu i dostanę Nobla. Kto wie? Kto wie?

- Cześć Lena!
- alcbjhvjhas\ava\...  yhm.. znaczy siemka Janino!!!
- Chcesz mnie zjeść?! Skąd jesteś?! Kim są twoi rodzice?! I czemu ludzie tak często gubią parasolki?!?!
- No wiesz.... wszechświat jest taki ogromny, a twoja... znaczy nasza galaktyka, wydaje się taka niewielka w stosunku do całej reszty kosmosu, a Ziemi nie można nawet porównać do ziarenka piasku na pustyni patrząc na ogrom wszechświata... ele bele czary mary bęc nic nie pamiętasz!!!!
- Yyyy... aha.. no dobra.. to może chodźmy na zakupy co? O! Patrz, tam są dziewczyny!

Tak więc niczego nieświadoma Janina i reszta jej psiapsiół poszły wraz z Obcą na zakupy. Podczas szału kupowania bardzo zaprzyjaźniły się z Leną. Co z tego, że była inna? W końcu wychodziło im to na dobre (gdy tylko weszły do sklepu czujne oko matematyczne Leny wyłapywało odpowiednie stroje dla każdej z nich(kolor, rozmiar, dobranie do figury)). Przebiegały cały dzień stale przymierzając i kupując coraz to nowsze ubrania... a przy okazji dorabiając do kieszonkowego.

Pod koniec dnia

Wszyscy uczestnicy oddają swoje zarobione pieniądze pani Zenobii (w końcu jej zasłony nie mogą czekać!!!) i zaczyna się przeliczanie pieniędzy...
- Ale chwila! Hajs mi się nie zgadza! Gdzie jest do choinki jasnej ten Kutafon?!?! - krzyczy p. Golonka
- Ależ już przybywa!!! - oznajmia profesorce banda gimbusów
- Witam! Szczerze i z całego serca przepraszam, lecz uciekłem z galerii i poszedłem do kościoła. Tak wiem, przepraszam, ale dzisiaj pierwszy piątek a ja MUSIAŁEM się wyspowiadać!!!

Po tej wypowiedzi kolegi cała klasa wpadła w zadumę. Nagle odzywa się Janka...
- Ej! To Kutafon jest kosmitą, a nie Lena!

Cała kasa przyznała jej rację i od tego czasu każdy omijał chłopaka szerokim łukiem.

Kolejny tydzień później

Dziewczyny postanawiają przeprosić za swoje zachowanie już lubianą koleżankę i urządzają bibe u Janiny na którą zapraszają również Lenę. Zabawa trwa. Dziewczyny stają się najlepszymi psiapsiułami 4ewer <3, aby to uczcić Lena stawia dla każdej z dziewczyn po litrze 3%owego mleka. Koniec...

Hahaha nabrałam was, to jeszcze nie koniec...

Gdy dziewczyny wypijają swoje ciepłe mleczko natychmiast zasypiają, co sprawia, że plan Leny się ziszcza.

Podczas gdy koleżanki smacznie śpią, Lena...

postanawia...


WYSSAĆ IM MÓZG!!!!!!!!!!!!!!

tammmmm tammmmm tammmmmmm

kiedy już kończy ostatnią koleżankę teleportuje się na inną planetę, by tam rozpocząć nowe życie...

KONIEC...

Ach! Zapomniałam dodać... I żyła długo i szczęśliwie :)))

_____________________________________________

I to już Koniec opowiadania o Lenie! Pozwólcie, że wyjawię wam naszą inspiracje. Inspiracją byłam częściowo ja, a częściowo nasza nowa koleżanka z klasy, do tematu przyczyniło się też ostatnie zafascynowanie Kaśki kosmitami. Jak wam się podobało? Spodziewaliście się takiego końca? Odpowiedz oczekuję w komentarzach :P

_____________________________________________

Cześć moi kochani! Jak widzicie trochę się sprężyłam z tą notką XD Piszcie jak najwięcej komentarzy, zadawajcie pytania, wyrażajcie swoje opinie!!! Wszyscy jesteście tu mile widziani! :* Nie chcę być gorsza od mojej poprzedniczki i również składam wam życzenia świąteczne <3 Oby wasze święta nie przypominały naszych Trudnych Spraw! Więc pamiętajcie, bądźcie czujni i komentujcie, moi mili!!!! kocham Was wszystkich ;*** papa i dobranoc



5 komentarzy:

  1. No, no Kingusiu spisałaś się/ Sosna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. zawalisty odcinek :D super było z tym Kutafonem

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre, zawaliste l;DDDD
    Ale mam pytanie...
    O co dokładnie chodziło z tym zarabianiem? Bo nie do końca pojęłam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz jak się zarabia w galerii... ;p a jak nie to polecam film "Galerianki" :D

      Usuń
  4. [spam]
    Serdecznie zapraszam na swoje nietypowege (tak myślę) fanfiction!
    '(...)Royal Psychiatric Hospital jest specjalnym ośrodkiem do leczenia młodych i chorych nastolatków. Ich bogaci i pełni nadziei rodzice płacą niesamowite sumy, aby ich dziecko poczuło się jak w domu. (...)' www.ff-warrior.blogspot.com
    Liczę na komentarz i obserwowanie (jeśli Ci sie spodoba). Rozdział 1 wkrótce.
    + m.in. 1D, JB, LM, 5SOS, The Janoskians
    Pozdrawiam, Panda x

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za każdy komentarz ;******