29 maja 2013

Bardzo zlozona historia milosna cz. 1

- A dyżurnymi w następnym tygodniu będą Tadek Jędruchniewicz i Pola Peżarnicka.
 Tymi słowami zaczęła się wielka miłość dwóch uczniów jednego z całkiem zwyczajnych gimnazjów.

Pola Peżarnicka (14 lat)
 Tadek to jej całe życie
 Tak nam razem dobrze... Na przykład, kiedy miałam wytrzeć tablicę, to rzucił we mnie kredą, a ja wiem, że to dlatego, że chciał zwrócić na siebie moją uwagę. On jest taki słodki i romantyczny!!!

 Para więc wiedzie naprawdę  romantyczne życie. Codziennie chodzą razem na spacerki i obściskują się na każdym kroku. Aż pewnego dnia...

 Właśnie zadzwonił dzwonek obwieszczający koniec przerwy i rozpoczęcie się lekcji matematyki. Uczniowie ustawiają się w pary i wchodzą do klasy, ale nagle dzieje się rzecz zbyt straszna, żeby była prawdziwa. Tadek staje centralnie przed Polą, pokazuje jej środkowy palec i wrzeszczy:
- Pola to pies!
 Dziewczyna natychmiast wybucha płaczem.
Pola Peżarnicka (14 lat)
Chłopak zerwał z nią na korytarzu przed lekcją matematyki.
 On był moim całym życiem? Jak mógł mi to zrobić? Ja chyba się przez niego powieszę!

 Przez tak brutalne doświadczenia, Pola nie może skupić się na matematyce. Wywołana do odpowiedzi rysuje dwusieczną kąta, ale jest tak zrozpaczona, że stawia nóżkę cyrkla nieco zbyt na lewo i dostaje burę od nauczycielki.

 Danuta Autowska (45 lat)
 Jej uczennica żle postawiła nóżkę cyrkla!
 Co to ma w ogóle być?! ta dzisiejsza młodzież nie ma szacunku do naszej ciężkiej pracy!!! Będę musiała obniżyć jej ocenę!

 Biedna Pola zostaje zbyt surowo oceniona przez nauczycielkę, która obniża jej stopień. Zamiast piątki dziewczyna otrzymuje pięć z minusem. To dla niej straszny cios, bowiem matematyka nigdy nie była dla niej najważniejsza, ale ze względu na rodziców starała się mieć dobre oceny.

♥♥♥

 Mijały dni, a Pola dzięki pomocy przyjaciółek stopniowo oswajała się z myślą, że Tadek już jej nie kocha. Najbardziej pomogła jej w tym Kazia.
Kazimiera Pietruszka (13 lat)
 Pociesza koleżankę po stracie chłopaka.
 Tadek zachował się bardzo chamsko. Jak on mógł tak skrzywdzić Polę! Była z nich taka piękna, zboczona para!

♥♥♥

 Pewnego pięknego dnia, podczas jednej z naprawdę fascynujących lekcji historii Tadek zerwał się z ławki i krzyknął:
- Kazia to glizda!!!

 Z miejsca natychmiast poderwała się Pola z okrzykiem:
- Ukradłaś mi Tadka! A ja myślałam, że jesteś moją best friend forever!!!

----------------------------------------------------------------
 Co się stanie dalej? Czy Pola znajdzie szczęście? Czy Tadek w końcu się ustatkuje? odpowiedź poznacie niebawem...
--------------------------------------------------------------
 Drodzy czytelnicy!
 Z wielką przyjemnością pragnę powitać nową współtwórczynię tego bloga, Kasię. Mam nadzieję, że zostanie ona ciepło przez Was przyjęta i razem wymyślimy mnóstwo nowych historyjek ;p

3 komentarze:

  1. Dopiero teraz trafiłam na tego bloga, bardzo
    żałuję. :(
    Bardzo złożona historia miłosna jest WYBITNA! Ja chcę ciąg dalszy!!!

    hp-zmierzch-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga;D
    Czekam na ciąg dalszy xd

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za każdy komentarz ;******